<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8966120192351844201\x26blogName\x3dsound\x27s\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://thezweisamkeit.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://thezweisamkeit.blogspot.com/\x26vt\x3d2158073397821307700', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
bonjour ~

I am determined to be cheerful and happy in whatever situation I may find myself. For I have learned that the greater part of our misery or unhappiness is determined not by our circumstance but by our disposition.

: May be this is how my life be. After all I grow up, let myself fallen in love with a man. How actually hard to find happiness in everywhere. I must go through the midst of life .
+ follow | Facebook | Twitter | Ask.Fm

Friends
Ily Hanis | Nur Hidayah | mintrose | mintrose
mintrose | mintrose
mintrose | mintrose |

Young Player



Post



Netball match
written on Monday, December 31 @ 12:49 AM ✈

O9/11 hari yang di nantikan buat aku dan korang maybe. Kitorang as under 15 terpilih masuk Pertandingan Bola Jaring Peringkat Kebangsaan. Wott wott. Siapa je yang tak excited. Aku lagi lah, over excited tahu. Hahaha, even kitorang kalah. Itu dinamakan tak ada rezeki okay. Teringat malam sebelum pergi JB, aku text semua scandal aku. Wah, macam over je? Eh, aku minta berkat doa diorang je. Kalau tak nak doakan lantak kau lah. Tapi allhamdulillah, diorang semua baik. Diorang doakan aku. Thanks kawan :)



Pagi pukul 5.30 aku dah bangun. Tapi bukan dengan sendirinya, ada someone yang kejutkan aku bangun tidur. Sweet kan? Haha, dia tu senior kita. Faizul Zulkifly :) kita kenalkan dia okay. Kita panggil dia Apek sebab dia panggil aku Nyonya. Jahat kan? Memang pun. Hee. Dia bakal jadi budak SPM 2013. Sama-2 periksa penting dengan aku. Wish you success okay. 

Balik pada topik. Aku mula kemas barang-2 keperluan aku dekat sana. Bukannya aku tak packing malam tadi, tapi disebabkan aku minta diorang doakan kitorang menang terbantut hajat aku nak kemas baju. Nevermind. Story baru permulaan. Nanti ada story happy ending. Sampai sekolah pukul 7. Dengan pakai seliparnya, then kene marah baru aku tukar pakai kasut sukan. Aku cop kereta cikgu suzila sebab nak jadi orang yang sampai paling cepat antara korang. Macam budak kecik lah aku --" haha. 8.30 masuk highway, sebelum tu aku baca doa naik knderaan dulu. Takod-2 ada kemalangan kan. Normal lah, dekat Malaysia bnyk kmalangan. Aku malas nak cerita panjang. Kita pendekkan cerita

Sampai dekat SRTU, time untuk daftar. Okay, lepas berjam aku tunggu cikgu bawak makanan. Rupanya cikgu pergi booking hotel untuk kitorang. Punya lah penat Dayah dengan Fyyn cari bilik dekat sekolah tu rupanya kitorang dah ada bilik dekat hotel. Bertuahnya kitorang kan? Lepas makan kitorang balik hotel. Sampai hotel aku orang first landing atas katil. Penat sangat okay. Tapi sebelum masuk pintu hotel, aku dalam kereta menjerit macam orang gila sebab kitorang tidur dekat Hotel Seri Malaysia. Best k best (: mandi-2 terus je aku tidur. Bila dah bangun tengok jam dah pukul 5 petang. Astaga, teruknya aku.

Malam tu kitorang ada taklimat penting dari cikgu. Okay, pasang strategi nak jerat team segamat. I think setakat segamat boleh lepas, tapi dengan team muar. Im so sorry, I can't. Aku jadi Center kumpulan Ledang. Omg, seriusly takut. Aku cepat pancit, lagi-2 lari satu court. Matilah. Tapi kitorang ada luck. Menang tau lawan segamat. Tapi dengan muar kitorang kalah. Tak ada rezeki.

Game dengan team stf pun kalah. Tambahan dengan pekan nenas. Still tak ada rezeki. Nevermind lah. Apa-2 pun cikgu kene tunaikan janji cikgu. Nak belanja kitorang Pizza kalau menang lawan segamat. Malam tu cikgu nak hilangkan tension kitorang, cikgu bawak kitorang pergi karok. Cun okay. Aku malas nak nyanyi just text dengan buah hati. Some picture dekat Giant Larkin, Johor Bahru :)


  
Comel kan budak yang duduk kiri dan kanan aku tu? Hahaha, anak dara orang. Jangan nak mengurat :)




She very beautiful right? I know that


Last day dekat JB, tiba masa nak balik. Sebelum pergi tengok final game. Check out dari hotel dulu. Cikgu kata senang nanti, tak payah patah balik. Lalu tambak johor. Nampak bandar singapura. Jakun k. Balik makan pizza dalam kereta ramai-2. Happy story ending. Bye

0 comment[s] | back to top






























© 2012 - Layout created by Farah Hanani.