<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8966120192351844201\x26blogName\x3dsound\x27s\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://thezweisamkeit.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://thezweisamkeit.blogspot.com/\x26vt\x3d2158073397821307700', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
bonjour ~

I am determined to be cheerful and happy in whatever situation I may find myself. For I have learned that the greater part of our misery or unhappiness is determined not by our circumstance but by our disposition.

: May be this is how my life be. After all I grow up, let myself fallen in love with a man. How actually hard to find happiness in everywhere. I must go through the midst of life .
+ follow | Facebook | Twitter | Ask.Fm

Friends
Ily Hanis | Nur Hidayah | mintrose | mintrose
mintrose | mintrose
mintrose | mintrose |

Young Player



Post



I'm confused
written on Sunday, December 30 @ 9:56 PM ✈

Some story to share. Seriously, kali ni anak pacik Lokman dah berubah. Anak pacik Lokman tu aku lah. Jangan buffering okay. Kalau dulu aku stop couple lepas putus dengan ex aku, but now no longer. Opps ! Someone had tied my heart (: malas nak cakap banyak. Dia dah buat aku cair *mulut ternganga. Haha, nevermind.





Bofie? “ For a thousand time I said, I never have bofie. Tak faham bahasa melayu ka? Baling kau pakai baldi kang “. Ayat yang aku post dekat twitter. Opps ! Dulunya memang aku tak ada bofie, kononnya single but not available. But now, I think someone was stolen my heart. Who he is? Handsome or cute? Tall or short? It’s doesn’t matter. I don’t care, but he must be a good man for me. Jangan sebab muka suci tapi hati tu tak suci. Bak kata pepatah “ Don’t judge the book by it’s cover  “ tapi macam tak kena je. Kan best kalau “ Jangan menilai buku dari kulitnya, tapi tengok harganya dulu. Kalau mahal jangan beli. Save duit “ ? Apa aku merepek ni. Nevermind.

Ada anak orang dah curi hati aku. OMG. Secret lah orang tu sapa kan.  Tapi sampai sekarang aku tak boleh terima suggestion dia nak jadikan aku partner kau. Maaf. Aku keliru lah. Ada baik aku dengan dia, atau lepaskan dia? Serabut kepala k. Aku rasa nak kene buat solat hajat dulut maybe. Biar kata-2 keluar dari hati bukan direka-reka.

Aku memang suka fikir panjang. Kau bagitahu aku dulu, semua ex-girlfie  kau, kau benci. So kalau aku clashed dengan kau, mcm mana dengan aku? Aku taknak kau benci aku. Understand me okay :) Memang nak terima, tapi aku PMR user 2013. Next year aku ada exam penting. So macam mana aku nak layan kau,  kalau aku dating dengan buku 24/7. Phone mestilah aku tolak ketepi. Lai Lai? Aku confuse.

Aku anggap kau lebih dari seorang kawan. Sebab kau faham aku. Senang nak buat bertegur. Jujur dengan aku. Selalu buat aku tersenyum. Even aku sakit hati bila baca WhatsApp kau dengan perepuan lain. It’s okay. Aku taknak kau kata aku cemburu buta. Benda yang paling aku tak suka. Kau ingat tak satu malam tu, kau cerita pasal ex kau dalam text kita? Mulanya memang aku marah plus jeles, tapi bila aku fikir balik. Itu semua ujian aku berkawan dengan kau. Sejak dari tu, aku selalu sebut nama ex kau. Dan kau selalu marah aku sebab sebut nama dia. No hal lah sayang. Jangan risau, kau memang tak boleh lupakan dia sebab setiap petang kau akan jumpa dia. Cukup, aku taknak cerita lebih-2. Itu mungkin mengaibkan orang. Stay cool lah *makan roti.

Alamak, aku cerita pasal ex orang. Teringat pulak dekat ex aku yang sorang tu. Wott wott. Dia handsome. Ramai minat kan? So, you pergi je lah cari pengganti lain. Hope kau bahagia dengan orang lain okay. Nak selitkan gambar dia, aku takut. Sebab belum minta izin. Apa-apa pun kau tengok lah kat bawah tu. Ada gambar ex kita :) I love you as my ex bofie :* Tak jadi lah nak letak, nanti dia marah --" lupakan okay. Bye



0 comment[s] | back to top






























© 2012 - Layout created by Farah Hanani.