<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8966120192351844201\x26blogName\x3dsound\x27s\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://thezweisamkeit.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://thezweisamkeit.blogspot.com/\x26vt\x3d2158073397821307700', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
bonjour ~

I am determined to be cheerful and happy in whatever situation I may find myself. For I have learned that the greater part of our misery or unhappiness is determined not by our circumstance but by our disposition.

: May be this is how my life be. After all I grow up, let myself fallen in love with a man. How actually hard to find happiness in everywhere. I must go through the midst of life .
+ follow | Facebook | Twitter | Ask.Fm

Friends
Ily Hanis | Nur Hidayah | mintrose | mintrose
mintrose | mintrose
mintrose | mintrose |

Young Player



Post



Hari terakhir jadi budak Ting2
written on Sunday, December 30 @ 9:00 PM ✈

Woot wott. Assalamualaikum. Tadi time belek-belek baju sekolah baru teringat hari terakhir sekolah aku jadi budak Form 2. Boleh di ketogorikan kenangan manis sebelum aku jadi budak PMR 2013. Act im not ready yet. Nak buat macam mana kan, masa makin lama makin berputar kehadapan bukan mengundur kebelakang. Seriously aku takut, tapi nak buat macam mana. Just study hard je lah.




KHAMIS. Hari terakhir aku jadi pelajar Tingkatan 2 di SMiLE. SMiLE? Kau tahu apa tu? Kalau tak tahu diam je okay. Hahaha, SMiLE is Sekolah Menengah inggeris Ledang. Nama sch aku dulu. SMiLE malay language. English language is LESS. LESS is Ledang English Secondary School. Best kan, best kan? Jangan jeles k. Seawal jam 12 tengah hari aku dah terpacak dekat Gelanggang Juara. Over excited punya pasal sebab ada streaming class. Wott wott. Naik or turun kelas lain cerita. For sure bukan luck aku nak study sekelas dengan korang berlima tahun depan :’) sob sob.

Pukul  12, aku datang tak ada sorang pun gang aku yang dah sampai. Malu gilos k ! Yang ada pun budak sesi petang. Just duduk diam, pandang pintu pagar tengok anak orang masuk sch. Syok gilos, haha. Buat muka bengang bila tak ada kawan nak ajak berborak. Bukan tak ada lansung, cuma malas nak bukak mulut. Lastly, aku tegur je maira. Nama sebenar Siti Humaira. Budak perempuan yang paling rock dalam kelas. Gila cool *evil laugh. Hee, she like professional. I don’t think so.

Lama kelamaan, aku nampak jugak kelibat anak pakcik Jemain. Dengan lenggangnya dia datang dengan fyyn. Okay, mula berborak dengan bertepuk tampar. Ouchh ! Hahaha, kononnya plan pasal hari seterusnya. Hari Jumaat, hari perlawanan bola jaring. Jauh tau kitorang terbang. Pergi Johor Bahru. Lupakan, aku nak story pasal twin aku ni. Haha.

Nak tahu tak? Aku tak ada rezeki  nak duduk sekelas dengan dia. Sedih okay :’) Tapi takpe, aku still boleh contact dengan kau lah nok. Rumah sekangkang kera je pun. Nama-2 budak  yang tersenarai masuk kelas Perdana dah lepas. Cikgu Azmi kata “ itu sahaja pelajar-2  tingkatan 3 Perdana 2013”. Where my name? Damn lah. Seriously, air mata dah bergenang  dekat kelopak mata. It’s okay, maybe tak ada luck nak stay sekelas dengan budak berlima tu. Aku dicampakkan ke kelas 3 Cemerlang. Kelas yang terakhir. Ha? Eh eh? Manada. Tercampak dekat kelas 3 Wawasan lah. Kelas kedua. Lalalala, tak kesah lah kelas mana. Asalkan aku dapat belajar. I am PMR user 2013. Last batch for PMR. PMR user batch98’. Takut gila nak hadap periksa ni.

 Balik pada topic. Time aku otw ambil buku teks tiba-2 budak ni tarik aku then cakap yang twin aku tu, Nur Hidayah Bt Jemain tengah menangis sebab aku? Whats up beb? Dia menangis sebab apa pulak? Sebab aku turun kelas kah. Ngek lah. Kau ingat kau sorang je yang menangis? Aku pun nak nangis sbnarnya, tapi cover lah. Kata rock, tapi nangis. What can I do that time? Just make a fake smile only. Jyeahh :) Start aku pergi ambil buku teks, sampai lah aku datang balik berkumpul dekat GJ kau tak berhenti menangis. Its okay, aku try buat korang tersenyum time tu even otak melayang fikir benda lain, mulut cuba keluar kan kata-2 manis, muka terpaksa buat senyuman palsu. Its too hard okay. Nevermind, benda dah lepas.

So, aku harap mulanya tahun baru aku dapat azam baru. Berazam nak dapat 8A. Dapat 8A bukan setakat cakap je, aku nak buktikan yang aku boleh dapat result tu. Insyaallah :) Cuma tambah sedikit usaha, delete semua data malas, rajin kan buat nota tambahan. Okay, I think I can do it. Kalau macam tahun lepas aku ada senior yang ajarkan math. How about this year? Who volunteer want to be my tutor. DM aku, haha gilos.



Comel je kan kalau someone nak jadi tutor aku. Hahaha, teringat dekat senior Form 5 aku. Thanks sebab jadi tutor math farah. So, how about next year? Boleh tak jadi tutor math farah buat kali keberapa entah :) Sokay lah, mak dah panggil. Chau dulu.

0 comment[s] | back to top






























© 2012 - Layout created by Farah Hanani.